svar på frågor som jag fick

VEM
Vem är i rummet med dig? - ingen
Vem önskar du att du var med nu? -  Mayiish ;)
Vem fick du senast sms av? -  mitt ex
Vem ska du träffa idag? - ingen
Vem ringde du senast? – Mayiish
Vem saknar du? –  Mayiish
VAD
Vad åt du senast? - mat :P
Vad har du på dig just nu? - kläder ;)
Vad hör du just nu? - att min dator låter väldigt högt...
Vad har du på fötterna? - strumpor
Vad för sjukdom hade du senast? - jag HAR förkylning
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - ska bara äta
Vad brukar du göra när du får tråkigt? -  ringa maya
Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan? -  vet inte...
VAR
Vart går din drömresa?-  New york!
Var är din mobil? -  precis bredvid mig
Var har du köpt tröjan du har på dig? - på rutstore
Var handlar du mest? – H&M
HAR 
Har du varit kär på riktigt? - jao..
Har du sagt jag älskar dig till någon? -  mååånga gånger
Har du allt du önskar dig? – nja..
HUR
Hur är du i skolan? - normal? nej men, jag är väl som alla andra
Hur ser du ut? – 

Hur svarar du i telefonen? - Hej, det är jessica
Hur var du som person för två år sedan? –  väldigt blyg och vågade aldrig säga vad jag tyckte
Hur var du som person för ett år sedan? - typ som nu, fast lite yngre ;)
ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? – ja
Är du singel? –  jao ;)
Är du kort? –  1,53 (åsikts sak)
Är du åksjuk? - nej
Är du helsvensk? -  så svensk man kan bli :/
Är du allergisk mot något? – mobbning ;)
Är du bra i skolan? - ja
SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - asså, jag skulle ju inte tacka nej till det, men... vet inte riktigt
Skulle du vilja tatuera dig? –  tror inte det
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - räknas ta hål i öronen?
Skulle du kunna adoptera? -  maybe (är jag blir vuxen)
Skulle du vilja ha ett förhållande? -  vilja ha? nja, men det blir som det blir ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0