Lördag 27/4

Idag har jag hunnit med att gå och köpa glass, en cornetto jordgubb (den har vit choklad LOVE IT), ta en promenad, rensa mobilen på bilder (vilket behövdes med tanke på att det låg 900 bilder i mobilen och inte på kortet), tvätta håret och bakat kolakakor som ska bli kvällens efterätt.
Vi ska "grilla" spett och äta en hemmagjord potatissallad som pappa stått och slitit med. Kommer bli jätte gott!♥ Nu ska jag sitta och titta på lite serier i datorn, see yaah
 
Bilden är från när jag var ute och gick idag
 
// xoxo jessie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0