Man blir så peppad!

eller jag i alla fall. När man vaknar, har fått sova hur länge man vill och så ser man solen lysa jätte starkt.
Då förstår man ju att himlen är helt klar blå. Jag blir så pigg av att se solen på morgonen, pigg och glad.
Att vakna på bra humör är ju underbart, för då blir ju oftast dagen bra. Men vaknar man och det är mulet och mörkt ute, då blir jag lätt väldigt deppig. Vädret påverkar mig väldigt som ni märker.
Och varför jag skrev om detta idag är för att jag vaknade utvilade, solen sken och himlen var klar blå.
Alltså så är jag väldigt glad :D
 
Idag har jag inget planerat så får ta dagen som den kommer, hoppas ni får en underbar dag ute i vår vädret.
Ni som bor i Göteborg kanske är med på Lisebergs premiär öppning.
Såg på deras hemsida igår att dom skulle öppna den 27/4, vilket är idag.
Det är verkligen ett härligt Lisebergsväder, fast i och för sig vet jag inte riktigt hur vädret är i Göteborg, haha.

Som ni märker blev det ett lite längre inlägg idag, det bjuder jag på eftersom att jag är på så bra humör :)
 
 
// xoxo jessie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0