babbel om dagen

Idag vart det en konstig dag. Båda bästisarna var ju hemma från skolan.
så då var jag med några och självklart ville jag inte ha tråkigt. Maya och Linn känner nog igen det ;)
så jag ordnade en limbotävling med några tjejer och till och med ca.5 killar.

på lunchen satt jag med en tjej och två utav killarna, tråkig info men var bara tvungen att säga det. så mina bästisar inte blir oroliga att jag varit ensam.
Dom är väldigt omtänksama och bryr sig alltid hur jag mår, älskar er!<3
Hoppas ni kryar på er och kommer imorgon, det har bara gått en dag. men saknar er massor!!!<3




Kommentarer
Linn

saknar dej! kommer i morgon<3

Svar: saknar dig med! vad bra!<3
Jessie

2013-04-10 @ 15:11:02
URL: http://lifebyjessie.blog.se


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0