Hey, minns ni mig??

Hey, var länge sedan jag var inne här. Har hänt lite sedan sist. Bl.a så har jag köpt en laptop (som jag btw bloggar från just nu) Nej! laptopen håller på att ta slut på batteri, orkar inte springa och hämta laddaren. Sitter i vardagsrummet med familjen, vi har ätit tacopaj som lagats i den nyinköpta spisen och tittat på let's dance.
yummie, älskar tacopaj! Jag sa ju att det hade hänt lite saker, men kommer inte på något mer, hehe.
Så ni får nöja er med detta lilla inlägget om vad jag gjort nu på kvällen.
 
 
// xoxo jessie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0