1:a maj

med solglasögonen i handen och solen i nacken är jag ute på en riktigt varm solskenpromenad.
passande att det är så härligt väder just idag. Första maj är ju den dagen då yttrandefriheten är som störst. då är ju många ute och demonstrerar. jobbigt att göra i regn, så väldigt skönt att vädret är på vår sida idag.
sedan är det ju skönt att våren faktiskt är här också.
I maj brukar det ju vara varmt. vet att förra året på min födelsedag fick jag gå i shorts, jag hade gått i jeans hela dagen och höll på att förgås av värmen. haha.
jaja, nu ska jag sluta leka meteorolog och berätta om vädret.

det jag egentligen ville säga, som jag inte riktigt fick med i texten, var att jag har en underbar dag. hoppas ni också har det.

// xoxo Jessie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0