Rubrik

Det är konstigt att när man är hemma och sjuk, så blir det ändå dålig update. Det borde ju bli mer eftersom att man har massor av tid. Fast i mitt fall så är det kanske inte så konstigt, jag är inte det minsta kreativ och tappar all inspiration när jag är sjuk....
Inspiration har jag när det är fullt upp (oftast) och det är ju lite dåligt. Får försöka bli bättre på det där ;)
 
Som ni säkert lagt märke till så har jag bytt header, försöker öva mig på att göra bättre headers. För är det något som verkligen lyfter bloggen, så är det en bra header ;)
 
saknar sommaren och värmen, här är det fortfarande snö och minus grader. Jag blir tokig!
                                                                semester 2011
 
// xoxo jessie


Kommentarer
Maya

Jättefin bild!
Ja,stackare!
Krya p dig!

Svar: tack så mycket<3
Jessie

2013-03-19 @ 20:21:52
Elin

Hej hej!
Just nu har jag vår tips till kläder. Kolla gärna in, och kommentera gärna efter dig så jag får veta vad du tycker!
Direkt länk: http://ehecktors.blogg.se/2013/march/var-tips-mina-basta-var-klader.html#comments

2013-03-20 @ 12:55:48
URL: http://ehecktors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0