Random frågor och svar

När fyller du år? 22 maj

Några piercingar? nej, och skulle inte vilja ha heller. Skulle nog ångra mig :/

Vad har du på dig just nu? kläder :P

Vilka/vilken årstider är bäst?  sommar!♥

Vad är du bra på?  vågar jag säga det :S Nej men, jag tycker själv att jag är ganska bra på att få folk att bli glada och skratta, sedan är jag bra på att vara mig själv.


TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? min pojkvän

Vem ringde du senast? Maya

Vem sms:a till dig senast? min syster

Vem sms:a du till senast? min syster


MUSIK

Lyssnar du på musik ju
 
st nu? nej

Vilket är ditt favoritband? spontant svar, dead by april

Vad gillar du för musik? allt från balader till rock ;) Men house är alltid bäst!


SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? ja, dagligen (utom om jag bara ska vara hemma)

Använder du wax? nej

Använder du ögonskugga? nej, bara väldigt sällan

Använder du parfym? ja

Använder du brunkräm? nej, är ganska brun naturligt

Plattar/lockar du håret varje dag? nej, sliter väldigt på håret



KÄRLEK
 
Har du ett förhållande? ja
 
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? 50% -  50%

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
 


Kommentarer
Gissa vem?!

Fin blogg!! Jag fyller år dagen före dig!!

Svar: Tack! haha, jag vet ;)
Jessie

2013-03-07 @ 20:07:19
Hannah och Vendela - Hästblogg ♡

Hej, jätte fin blogg! :D

Svar: Hey, tack så jätte mycket :D
Jessie

2013-03-07 @ 20:31:39
URL: http://bpoonysar.blogg.se/
Cornelia & Sara

Hej! Haft en bra morgon? Kram! :)

Svar: Hey! Ja, morgonen var bra :) kram!:)
Jessie

2013-03-08 @ 11:07:41
URL: http://ponnypollarna.blogg.se
Alva

Hej! Fin blogg! Allt bra med dig?
Kika jättegärna in på min blogg & lämna en kommentar vad du tycker! Kram! :)

Svar: Hey! Tack så mycket! allt är ganska bra... typ.Kikar gärna in när jag har tid :) kram
Jessie

2013-03-08 @ 20:22:05
URL: http://alvac.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0