"lite som en inskolning när man var liten"

Hey, varit halva dagen i skolan idag. Gick hem efter maten för att jag inte klarade mer. Får mjuk starta lite.
Som ni vet har jag ju varit hemma sjuk i flera dagar, har även varit på två olika sjukhus, eller ja. En vårdcentral och ett större sjukhus. Dom har sagt att det bara är ett virus och att jag ska försöka gå i skolan igen.
Så nu håller jag på att försiktigt börja skolan igen, lite som en inskolning när man var liten ;)
Bara går halvadagen och så.
Idag klarade jag att gå till lunchen, så imorgon satsar vi på att jag klarar mig till åtminstone några lektioner efter lunchen, så får jag försöka gå hela dagen på Torsdag. Bra mål va?
 
Om vi går tillbaka till det med det större sjukhuset, så shoppade jag lite efter det.
Kan visa vad jag köpte i ett annat inlägg, okej?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0