gjort några små förändringar

Hey, idag har jag lagat mat tillsammans med syrran medan mamma och pappa tapetserade i hallen. Börjar bli riktigt snyggt. Annars så kanske ni märker att jag gjort några små förändringar i bloggen:
 
Bland annat har jag bytt till en lite mer  behaglig och "proffsig" bakgrund, Sedan har jag även blivit av med den där lilla biten av den gammla headern (det har ju varit en liten strimma från den över denna headern) så nu är jag nöjdare med min blogg :)
 
// xoxo Jessie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0