De som inte är proffsbloggare tas inte på allvar

Det är något sorgligt men sant. Bara för att inte 1000pers läser ens blogg, då kan inte andra heller det. De går in på en blogg "Oj, det var inte kenza,foki,kissie,nellie,dessie eller bella. Då skriver jag bara "fin blogg", så att andra ser mig, för jag tycker inte att den är fin, eller.... jag har inte ens kollat på designen, men jag vill ha fler läsare.
Vad är det för crap?  kan till 90% säga att inte alla tänker så men typ 1/3 gör det.

Sedan får man ju inte glömma att det finns folk som tittar och bara "fin blogg, jag måste säga det till henne" men det förekommer typ av 10 gånger så  kanske 2ggr... Men såklart så finns det ju helt underbara människor som verkligen gillar bloggen men då skriver de något i stil med "åh, vad fin design. Hoppas du får en underbar dag. kram!"
Ser ni skillnaden? Ja, dom är ju helt olika. Fast nej, ärligt så gör jag inte heller alltid det. Jag har väldigt svårt för att skilja om dom bara skriver det, eller om dom menar det. Det går inte alltid att skilja på det, man ser ju i ögonen om en person ljuger. Men inte om dom klickar på några knappar, eller?
smak sak det där, men vad tycker du?
 


Kommentarer
Clara Ask

Håller med dig till viss del, grymt jobbigt när folk kommenterar "fin blogg" bara för att dom vill att man ska gå in och kolla på deras.
Fast å andra sidan så har du tjänat 1besökare där, så du ska ju igentligen bara vara glad ;)

Svar: ja, du har helt rätt i det du säger. men jag går inte på statistiken ;)
Jessie

2013-04-26 @ 02:26:00
URL: http://www.claraask.blogg.se


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0