Mitt nyår!

Förkylningen vägrar släppa, nyår var jag frisk och dagen efter. Men sedan blev jag sjuk igen...
 
nyår var hur som helst underbart. Firade med släkt och vänner. Fick 3 rätters, hur gott som helst.
Först fick vi en tallrik med en skaldjurssallad, en kräfta, vitlöksbröd och en laxgrej med typ cremefraiche i.
Sedan fick vi som huvudrätt en oxfile med klyftpotatis och grönsaker, blev nästan proppmätt.
Men då kom ju effterrätten, den bestod av cheesecake med passionsfrukt, söt och syrlig ;)
Tack för den goda maten.
 
Efter maten satt vi och pratade tills klockan började närma sig 12. Då gick vi ut med finglasen och fyrverkerierna och när klockan slog 12 skålade vi och önskade varandra ett gott nytt år.
Fyrverkerierna skjöts och jag fick några bilder på dom vackra färgerna.
När vi tittat klart på alla fyrverkerierna så gick vi in och lyssnade på musik och pratade.
 
Det var nog det bästa nyårsfirandet och det enda "negativa" var väl att den som var närmast min ålder var 4 år äldre.
Tur att jag inte är skygg när det gäller äldre människor ;)
 
 
 
// xoxo jessie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0