första dagen i veckan är alltid segast, eller?

Hey, hur mår ni? själv så mår jag bra och känner mig lycklig. Sitter just nu och lyssnar på musik.
 
I skolan så hade vi simning sista lektionen, och det allra sista av lektionen fick vi fri tid.
Så jag och bästisen och två till passade en badboll till varandra. Det var roligt enda tills en kille kom och försökte kasta den på oss....haha, fast det var också lite roligt ;)
Det negativa var att varje gång den kom iväg från bassängen så fick jag gå och hämta den, men då fick jag ju extra motion (eftersom att den kom utanför ganska många gånger) ;)
 
pratade ju nyligen om att jag skulle fixa mina garderober,
så här kommer en bild på de ur gulliga knopparna:
 
 
älska!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0