Cry, laugh and love. Thats life ;)

Sa ju att jag trodde att det skulle bli en bra dag idag, det var till vissdel sant ;) Gick till stan med en kompis, på vägen mötte vi min pojkvän och stannade och pratade lite. När jag och min kompis kom till stan kollade vi i lite affärer och sedan drog vi hem och tittade på film. Så det var ju underbart. Men skolmaten var inte god, så det var negativt, men sen var det något mer, men det är inget viktigt.
 
Nu sitter jag och dricker ramlösa röttpäron (rekommenderas verkligen, jätte god) och tittar på film.
Tänker på allt möjligt, du vet "tonårstjejersliv" (kan inte riktigt kalla mig tonåring än så länge) är lite komplicerat ibland. Som sagt inget viktigt, men alla har något förhinder på sin väg, man kan inte hoppa över hindret, så man får hitta en väg runt. Jag menar alltså att något händer alla, litet eller stort, men det händer alla, man måste bara tänka och gå vidare ;)
 
It´s awesome that I have you♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0