Söndag 10 Februari

Idag vaknade jag sent, vilket var väldigt skönt eftersom att jag la mig väldigt sent i lördags.
Idag förutom att ha sovit länge, så har jag pratat lite med pojkvännen och dragit bort tapeter.
japp, ni såg rätt. Det mesta av dagen tillbringade jag med att slita loss gamla tapeter från hallen. Vi i min familj är på väldigt renoveringshumör som ni kanske märker. först mina garderober och nu hallen ;)
skönt att förnya lite ;)

men nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det ju skola.... vare sig jag vill eller inte...



// xoxo Jessie


Kommentarer
Mirra

Vad tycker du om designen på min blogg?
Svara gärna i en kommentar :)
Du har iaf as fin design!
Btw bloglovinbyte?

Svar: du har jätte fin bloggdesign. Förresten grattis till 15 platsen :) aw, tack så mycket! tyvärr gör jag inte bloglovinbyten.. Men hoppas du får en fortsatt bra kväll :) kram
Jessie

2013-02-11 @ 08:10:14
URL: http://MirraMarika.blogg.se
Victoria

Planer för ikväll? :D

Svar: faktiskt så har jag inga planer ;) varit med några kompisar på förmiddagen, så nu blir det bara att vila ;) Hoppas du får en bra dag, kram
Jessie

2013-02-13 @ 15:38:06
URL: http://hundtassarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0