Min förälskelse i sommras..

 
.. nej jag pratar inte om en kille nu. Jag pratar om en affär som jag blev helt såld på när jag var och shoppade någon gång i sommras.
Affären heter The body shop.
 
Jag har tre produkter där ifrån:
 
* bodylotion
* bodybutter(jordgubb)
* bodybutter(persika)
(klick bara länkar)
 
Denna bodylotionen är parfymerad och luktar otroligt gott. Blev helt såld på den.
Den doftar ganska starkt ingenting jag skulle smeta in hela kroppen i, men den återfuktat väldigt bra och parfymeringen ger (på mig) ingen flammig effekt eller utslag.
Så ett stort + från mig
 
 
Denna bodybuttern återfuktar väldigt bra, ganska hård konsistens, så den kletar inte så mycket som en lotion.
Luktade inte riktigt som jag förväntade mig, den luktar mer typ jordgubbs godis, jag förväntade mig verkligen jordgubb. Men den doftar väldigt gott endå.
 
 
Persiko bodybuttern är min favorit. Den kletar inte så mycket heller, också ganska hård konsistens.
Luktar verkligen persika, och luktar hur gott som helst! ÄLSKAR denna! absolut en av de bästa jag provat.
återfuktar huden bra och länge, doftar ljuvligt och doften håller sig i länge och som en stjärna i kanten så är ju burken stor och räker länge (samma med jordgubbs bodybuttern)
 
Så vill ni ha en hud och hårvårdsbutik som har trevlig personal, pålitliga och bra produkter och inte allt för dyra priser.
Då ska du besöka The Body Shop!
 
// xoxo jessie
 


Kommentarer
Agnes♥

fin blogg, allt bra?

Svar: Tack :)
Jessie

2013-02-25 @ 16:02:45
URL: http://aalmg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0