Lördag

Hey. Idag var jag på dop. Vet inte hur många dop jag har varit på, men det är alltid en lika stor upplevelse att få dela denna glädjen med föräldrarna och barnet (inte för att barnet brukar jubla men den verkar inte ogilla uppmärksamheten som den får).

imorgon har jag inte en enda plan, får se vad jag hittar på ;)
avskyr söndagar, man orkar typ inte göra något för att man vet att helgen snart är slut. samtidigt så blir man stressad över att man inte gör något sista dagen på helgen, känner någon igen sig?





Kommentarer
Molly Bergström

Sista chansen nu att få en länk inför mina 13.000 unika läsare!
Det enda du behöver göra är att klicka på länken här nedan och skriva att du är med :)

http://mooollys.se/2013/february/helgens-blogg.html#comment

Lycka till! :D

2013-02-10 @ 21:48:09
URL: http://mooollys.se


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0