Jag ser det i dina ögon

Jag ser i dina ögon när du säger "allt är bra" att det inte är det. Jag hoppas du vet att du alltid kan berätta allt för mig. Jag förstår och finns alltid här, vi är bästisar. Du vet att jag alltid finns för dig, oavsett hur långt borta jag är, så kan du alltid nå mig. Jag svarar alltid när du ringer, smsar alltid tillbaka när du smsar mig. Lyssnar alltid när du är ledsen, skrattar alltid med dig när du är glad. Jag finns alltid för dig, hoppas du förstår det. Jag skulle aldrig överge en som är så underbar som  du♥
 
// xoxo din bäzza


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0