Hello, my little world

För min blogg är ju min lilla värld. Som en liten bubbla som man kan krypa in i, sitta där och bara drömma.
Flyga iväg till ställen där det inte finns något ont, bara rymma iväg lite och inte behöva tänka.
 
Sitter och gör ingenting #nolifer men det får man när man är sjuk. Bara vila och inte göra någonting vettigt alls.
Det är tur att man får det, för jag orkar serri ingenting. Är trött och har haft huvudvärk mer eller mindre hela dagen.. Men den har typ gått över.
Nu ska jag göra igenting, roligt va? :D
 
                                                        old pic
 
// xoxo jessie


Kommentarer
Maya

Jättesnygg bild!

2013-02-19 @ 19:21:45


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0