Top 10 lista♥

Sitter och lyssnar på musik och bara chillar.
Idag hade vi badminton på idrotten i skolan, gick sådär.
Men till mitt försvar har jag inte spelat det "på riktigt" förut.

Btw.
Så är min favorit låt just nu I cry - Flo Rida, helt sjukt grym!♥
Men ska jag köra en top 10 lista just nu så ser den ut såhär:

1: I cry - Flo Rida
2: Gangnam style - PSY (fast den är egentligen bara rolig så den är inte bäst)
3: Play hard - David Guetta
4: Greyhound - Swedish House Mafia
5: Little Bad Girl - David Guetta
6: sexy Chick - David Guetta
7: Mirror - Lillwayne
8: One more night - Maroon 5
9: Where have you been - Rihanna
10: jag saknar dig mindre och mindre - Melissa Horn

 

där har ni min top 10 lista just nu ;)

// xoxo Jessie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0