snöar :O

ja du..... 25 oktober kom den första snön?
Fast det är bara lite snö.
Men det är lite tidigt att det ens kommer lite snö.
Men jag gillar snö.
Den lyser upp allting och allt blir så ljust även om himmlen mörknar fort vid den här tiden på året.
Sedan är det så mysigt när man tagit en promenad i kylan med all snö som knastrar under de varma vinterskorna.
Så går man in och tänder några ljus, lägger sig i soffan under en mysig filt och dricker oboy.... längtar tills vintern kommer på riktigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0