Min Lördag

.. dagen började med att jag var så trött så jag bara satte upp håret i en knut, satte på mig mjukisbyxor och åt frukost.
Orkade inte sminka mig så struntade i det också.
Sedan satte jag mig vid datorn, kollade bloglovin' och sedan ringde en kompis till mig.
Resten av dagen tillbringade jag med henne, fast vi fotade varandra så min smink fria dag varade inte så länge :P
Nu chillar jag bara, lyssnar på musik bland annat.
 
 
grymma låtar gör en grym helg ;)
kan man tröttna på David Guetta? I don't think so ;)
 
// xoxo jessie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0