känslan när man gör något man egentligen inte vågar....

Det går inte att beskriva känslan efter att man gjort det.
Men ska man försöka så är det liksom som att man är pirrig/nervös/rädd, men sjukt glad.
Som när jag åkte atmosfear, skit läskigt!
Men jag försökte att inte tänka på det, jag tror inte jag fattade vad jag gav mig in på förens jag satt där uppe och väntade på att falla ner.
Skit! vad jag skakade när jag var nere på marken igen.
Men nu såhär efter är jag så sjukt glad att jag har gjort det.
Jag åkte nordens (europas?) största frittfall.
Men något som är mer vågat än de, var faktiskt att berätta för en att jag gillade den.
Det var när jag var liten, kanske ungefär 8 år.
Jag samlade mod och sa det, olyckligtvis så kände han inte likadant.... men jag var glad att jag vågade säga det.
Annars hade jag säkert ångrat att jag aldrig fick reda på hur han kände.
Men det med mod, man måste våga för att komma någon vart.
det hoppas jag att ni vet!
 
 
 
Man måste våga misslyckas, för att lyckas♥
 
// xoxo jessie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0