känslan när man är kär...♥

Den känslan ska jag hålla mig borta från, det pga att jag blev djupt sårad av en kille som jag var ihop med.
Han är glömd nu men jag orkar inte med kärlek, jag älskar känslan att verkligen tycka om någon men jag orkar inte bli sårad igen.
2 gånger är 2 gånger för mycket.
Jag är stark men när man är kär är man som mest sårbar, så nu skippar vi dramat och lever livet, allt handlar inte om kärlek.
Vill tacka alla kompisar för deras stöd efter att jag blev dumpad, ni har verkligen funnits här för mig♥
kram till alla er♥

// xoxo jessie


Kommentarer
Julia

Hej :) Tack för kommentaren :) och Tack tack tack så jättemycket <3 :)
Din blogg / Bloggar är grymma <3<3

2012-10-03 @ 21:29:53
URL: http://juliawiklander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0