du sa föralltid..

kärlek kan vara så otroligt svårt, det kan vara det där som alla vill ha.
Men ibland kan det vara sjukt sårande.
Jag själv har erfarenhet av att bli sårad av någon man verkligen älskat, och det är inte helt enkelt att sitta och skriva det här.
För bara några veckor sedan så hände något.
Jag var ihop med en kille, jag hade varit det i nästan 3 månader, jag hade lovat mig själv att inte "älska" honom.
Inte som jag hade gjort med den andra killen som dumpade mig några månader innan.
Men några dagar innan våran 3månadersdag så "älskade" jag honom verkligen.
Dagen efter jag kom på hur mycket jag "älskade" honom, så gjorde han slut.
Förstår ni känslan? att man tänker "inte älska, inte bli sårad" när man väl tänker "jag älskar honom verkligen" så dumpar han en....
Jag kände mig helt krossad.
Så ska jag vara helt ärlig, så är jag lite rädd för att bli kär.
Att bli sårad 2 gånger är 2 gånger för mycket.
Det är klart jag kommer känna kärlek igen, men det kommer nog ta ett tag innan jag tillåter mig själv att "älska" någon igen.
Jag vill helt enkelt inte bli sårad igen,hur stark man än är, så klarar man inte det här....

när man är kär är man som mest sårbar, right?
 
vet att jag skrivit något liknande en annan gång men ville skriva lite mer förklaringsaktigt.
Men det hände mer än såhär, men det håller jag utanför bloggen....
 
 
kärlek är som glas, det är ömtåligt och sårbart, men väldigt vackert
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0