15 saker ni kanske inte visste om mig

* Älskar djur! bland annat hundar,katter,hästar,kaniner,hamstrar o.s.v
 
* Mina favorit färger är rosa,lila och svart
 
* Älskar skinnjackor, skinnväskor och skinnstövlar
 
* Älskar doftljus
 
* Älskar att baka
 
* Seriöst älskar choklad
 
* Är jätte rädd för ormar
 
* Skrattar typ 100 gånger per dag
 
* Älskar makeupstore's smink
 
* Tycker att det är svårt att komma på saker om mig själv
 
* Har typ 5 olika tuggummipaket, älskar tuggummin
 
* Gillar inte varma drycker.....(inte kaffe,te,varm saft, varm oboy..
...eller jo i vissa fall är oboy okej)
 
* Gillar att fixa med mitt hår, locka det och testa olika frisyrer o.s.v
 
* Älskar att lyssna på musik
 
* När jag hör musik kan jag nästan inte sitta still, börjar typ alltid dansa xD
 
*
 
detta var 15 saker om mig.
Hoppas ni gillade inlägget♥


Kommentarer
Maya

Oj,jag visste nog allt...hihi

2012-10-28 @ 16:53:43


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0