Ridningen

Hey, har precis ätit och sitter nu med läxan.
Idag på ridningen fick jag ridskolans segaste och suraste häst.
När jag drog i tygeln  för att svänga så gick jag bara framåt och drog huvudet åt andra hållet.
Satt och skänklade HELA tiden och lyckades få honom i trav EN gång, men då trava ha ut från fyrkantsspåret.
Då saktade han av till skritt och då kom svårigheten tillbaka, att få honom in på fyrkantsspåret igen.... *suck*
Inte min favorit häst direkt... men man ska kunna rida alla hästar (helst)
 
men nu får jag återgå till läxan, skulle bara skriva hur det var på ridningen eftersom att jag lovade det
 
 
// xoxo jessie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0