att vrida tillbaka klockor är en barnlek, att vrida tillbaka tiden är en omöjlighet

Hey, idag på kvällen åt jag och familia en jätte god middag, sedan åt vi glass och myste framför en brasa.
Mysigt♥

Nu sitter jag och lyssnar på musik och tänker........
Tänker på framtiden,skolan,vännerna allt!
Tiden går så fort, går i sexan nu....
Sexorna har ju alltid varit så stora, men jag känner mig inte särskilt stor.
Men tanken på att jag snart går i vårterminen skrämmer mig.
Då går jag snart i sjuan, klassen som jag gått i så länge jag kan minnas ska bara upplösas.
Vännerna jag har i klassen, kommer vi glömma varandra? kommer vi hitta nya vänner?
nej, nu orkar jag inte tänka på det mer, ska gå och lägga mig nu.
Godnatt♥
 
 
 
// xoxo jessie
 
 


Kommentarer
Maya

Mm..elr hur!
Mysigt!
Så snygga bilder! I love tjej 💜💜

2012-11-04 @ 15:45:36
Maya

*them menar jag!
Inte "tjej"

2012-11-04 @ 15:46:48


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0