Alina Devecerski

Tjo bree, bara skojar. Hey! Idag i skolan hade jag huvudvärk så det var inte så bra,men det gick bort under dagen (tur). Åkte skridskor med klassen idag, gick väll sådär. Men ramlade iallafall inte, alltid något ;)
 
Nu sitter jag med tända ljus och lyssnar på musik. Svär - Alina Devecerski, dunkar i headsetet ♥
Konstigt att hon inte är kändare än hon är, hennes låtar har grym text (på svenska vilket är grymt svårt att få en bra låt, enligt mig brukar inte svenska låtar så ofta vara bra) och låtarna är ju hur klatschiga som helst. Texten fastnar och man kan sjunga med hur lätt om helst. Love it♥
 
Och som person verkar hon väldigt stark och vågar vara sig själv. GO Alina!
 
 
// xoxo jessie


Kommentarer
My Törnqvist

Hej sötnos! Haft en bra onsdag?
Fin blogg förresten, läs gärna min om du vill :) kram

Svar: Hey, ja och nej ;)tack, det gör jag gärna :) kram
Jessie

2012-11-28 @ 17:24:23
URL: http://mytrnqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0