Vart jag än går<3

Julshoppandet är över för idag. Var inne i två djuraffärer och köpte lite godis åt Ayla (min kanin), var även inne på kappahl, H&M, en smink butik och en skobutik. Vi tog en paus mitt i shoppandet och åt på McDonalds.
Mysig shoppardag med familjen. Hittade massa snygga saker och några julklappar.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och smsar med pojkvännen.
Låten jag lyssnar på just nu är "vart jag än går - stiftelsen", älskar den låten.
Så himla fin, både sången,texten och musiken.
Love all of it<3
 
 
// xoxo jessie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0