stallet,julkalendern och allt möjligt....

Hey, igår var jag såklart på ridningen, men hade så mycket att göra att jag inte hann blogga. Så jag tänkte skriva det nu. Om vi tar det lite kort fattat, jag fick en jätte seg häst. Var det för kort? Okej, vi tar den lite längre versionen.

Jag åkte till stallet och när jag kom dit så gick jag och kollade vilken häst jag skulle få.
Så klart var det en jätte seg häst, men jag hade aldrig ridit honom förut så det var ju i och för sig lite roligt.
Jag lyckades få honom i trav 4 gånger, men bara korta stunder. Han var lite lätt omöjlig. Men han lyssnade iallafall på när man svängde till skillnad från andra hästar....
Ja, det var den lite längre versionen ;)
 
Idag i skolan gjorde vi inget särskilt, vad jag kommer på....
Men fick huvudvärk som kom och gick under dagen. Men blev aldrig så illa att jag behövde gå hem, som tur var!
Just det! Vi fick ett oförberett prov. Kul, NOT! Hatar att inte få plugga innan.
För chanserna minskar ju jätte mycket att få bra på provet om man inte får plugga, men det är väll lite själva meningen att ha kunskaperna utan att plugga, kanske? 
 
ps. vad tycker ni om julkalendern? Jag tycker att kalendern som denna är baserad på var bättre, och det är väldigt svårt att toppa den från 1900(någonting)-talet eftersom att det är den bästa julkalendern någonsin, men det var ett bra försök med tvåan. Jag gillade 2:an också :)
 
Vilket blandat inlägg det blev, men hade mycket att skriva om ;)
 
(bilden är gammal, men är väldigt stolt över den. Blev väldigt fin och jag var mer än nybörjare när jag tog den)
 
// xoxo jessie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0