rakt på sak

blogg inlägg varierar så mycket, ena sekunden slänger man in en bild och texten "nothing can stop me", andra sekunden lägger man upp en två meter skriven text om vad man tycker (som blåser alla av stolen), för att sedan bara skriva hur det var i skolan. Blogg världen är så speciell på många sätt.
Men jag tror inte att någon enda person har skrivit helt perfekta inlägg typ 3 gånger per dag,
varje dag, just saying ;)
 
Iallafall så tänkte jag inte skriva värsta inlägget där alla bara "say whaaat!?" utan jag ville bara säga det.
Så tack för mig och godnatt<3
 
 
// xoxo jessie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0