lite om dagen och en helt random grej jag märkte

Hey, precis kommit hem från några kompisar. Vi skrattade lika mycket som vanligt ;)
I skolan åt vi glass och drack julmust, rena lyxen! senare i skolan hade vi charader på meningar, också riktigt lyx.
på idrotten hade vi en boll lek, som sagt tidigare, lyxdag!!
 
nu när jag satt och fixade med en bild fick jag syn på att de tagit bort gratisfunktionen på min favorit ram, den här ramen:
så nu får jag byta ram när jag fixar bilderna... :(
 
// xoxo jessie


Kommentarer
VickanR

fin blogg! Kolla gärna min också när du har tid <3

Svar: tack, klart att jag gör det<3
Jessie

2012-12-19 @ 20:35:35
URL: http://vickanrinkous.se


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0