Jullov!!<3

Hello, idag vart det ju sista dagen i skolan. Så nu har jag jullov, såå skönt! Men ofattbart att det bara är 3 dagar kvar till jul. Förstår inte hur snabbt tiden kan gå! By the way, tillbaka till skoldagen. När vi kom dit så hade vi en quiz, eller frågesport som man faktiskt säger på svenska. Men quiz går snabbare att säga ;)
Sedan fikade vi och delade julklappar med varandra. Sedan dansade vi runt granen. Efter det var skoldagen inprincip slut.
ps. bara så ni vet, det blir jätte varmt att dansa med en tomtemössa ;)
// xoxo jessie


Kommentarer
nathalie

Hej :)

God jul och hoppas den blir grymt härlig ! :)
Vad har du för planer ?

Kram

Svar: Tack detsamma :) Jag har ganska stora planer inför jul, men dom kan jag dela med mig av i ett inlägg någon gång :)
kram
Jessie

2012-12-21 @ 22:41:32
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/
PonnySkwaller

Hej! Jag har en nystartad skvallerblogg: www.ponnyskwaller.blogg.se ! Skulle vara kul om du kikade in och skickar in en bild eller något tips. Ha en bra fortsatt dag! :)

2012-12-21 @ 23:46:39
URL: http://www.ponnyskwaller.blogg.se


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0