du är allt...

sitter i min soffa, lyssnar på grym musik, dricker julmust och bara chillar.
Fast det jag tänker met på är hur allt kan ändras så snabbt. Ena sekunden känner man sig ensamast på jorden, medans andra sekunden har man pojkvän,underbara kompisar och min bästis, som för övrigt inte går att beskriva.
Men jag gillar utmaningar, så jag ska försöka.
 
Allt började engång i ettan. Jag och min bästis träffades då.
Men vi hoppar fram lite,går inte in på detalj men jag kan säga såhär "vår vänskap kom tillbaka, starkare än någonsin". Det är väll lite av våran "slogan" ;)
Men hur är hon som person då? den där "bästisen".
Kan säga att det är precis som det låter bästis. Hon är helt enkelt bäst!<3
Nej men, hon finns alltid där, när man har jobbigt så lyssnar hon. När hon har jobbigt så berättar hon och låter mig hjälpa henne.
Även om vi inte träffas på länge, så är det som om vi träffades igår. Vi babblar om allt mellan himmel och jord och skrattar åt allt och inget.
Hon vet precis vad man ska säga för att muntra upp mig och hon vet alltid när jag behöver henne som mest.
Även om jag inte ser henne hela tiden, så är det endå som om hon alltid är med.
Hon är som en levande skyddsängel, en ängel som fallit till jorden för att skydda mig.
Ibland undrar jag verkligen vart hon gömt sina vingar, för med sitt utseénde så ser hon verkligen ut som en ängel.
Min skyddsängel/bästis stöttar alltid allting jag gör, hon förtår allt jag känner och hon förstår mig alltid.
 
Jag antar att du har läst detta, min skyddsängel<3 så jag vill bara säga "godjul och jag hoppas du förstår hur mycket jag uppskattar att du finns här"
ps. Tack för brevet.
 
Jag är lyckligare nu.......
 
 
 
 
// xoxo jessie


Kommentarer
Maya


Svar:
Jessie

2012-12-22 @ 19:41:32


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0