Dagen igår,idag och imorgon

Hey. Igår kväll fick jag lite lätt panik då min mobil la av... fick ha min jätte gammla mobil så länge så jag hade någon. Som tur var när jag kom hem efter skolan så funkade min mobil prima igen. Lyckligt slut på en hemsk (enligt mig) saga.
 
Btw. idag tog jag en promenad med pojkvännen. Kallt och snöigt, här har det snöat från och till hela dagen :) Jessie ♥ snö
Hur är det i resten av sverige? har ni också snö?
 
Imorgon är det fredag, en av de bästa dagarna i veckan! Har faktiskt inget planerat men kommer säkert på något som ska göras.
Har jag ingenting för mig kanske jag ska fortsätta att gallra/plocka i och ur min garderob. För det har jag nog glömt att berätta, men jag har fått en till garderob så nu har jag dubbelt så mycket plats för mina kläder, GILLA!!!
 
Om jag ändå har skrivit om igår,idag och imorgon, så kan jag ju lika gärna skriva om just nu också ;)
Just nu sitter jag och lyssnar på Calvin harris låt "we'll be coming back".
Ska alldeles snart gå och lägga mig. så Godnatt bloggen<3
// xoxo jessie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0