Dagen före julafton

Hey, igår var jag på släktkalas. Åt en jätte god tårta med marsipan,grädde och choklad, yummiie<3
 
Vad jag har gjort idag är att jag klippt kaninensklor,städat hennes bur och varit och handlat.
Om 15 minuter ska jag till katthemmet och jobba, vart ett tag sedan sist. Förra gången hade jag sovit så dåligt att jag fick huvudvärk, det har jag lyckats med igen...
Men denna gången SKA jag dit! Har inte fått huvudvärk (peppar,peppar ta i trä) men jag sov så dåligt att jag inte har mått så bra idag. Men ska försöka rycka upp mig, jag SKA som sagt dit.
Saknar alla dom små sötnosarna. Ska ta med några julklappar åt dom också ;) Dom ska få några leksaker och lite extra god mat, det förtjänar dom. Det är ju snart jul, rättare sagt så är det imorgon.
Det har gått så otroligt fort, jag hinner knappt med :O
 
Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik, med alla fyraadventsljusen tända.
Mys!<3
 
men nu måste jag börja fixa vad jag ska ha på mig, kanske inte ska ta min finaste skinnjacka när det är massa lekfulla katter där ;)
// xoxo jessie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


♥ Jag gör inte bloglovin byten! Så det är ingen idé att ens fråga!

♥ Har du en tävling på din blogg,så lycka till med den! :) men min blogg är ingen reklamtavla

♥ Har du en fråga, så ställ den mer än gärna!

♥ Är det Maya så får du gärna sluta att sno mina kakor :I

Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0